Samma gardiner två gånger

Jag trodde faktiskt inte att det skulle hända. Jag tror inte att det inträffat någon gång tidigare heller. Men sanningen är den att jag har hängt upp samma gardiner som förra hösten i vardagsrummet. Jag har nog aldrig tidigare hängt upp samma gardiner två gånger... Alla som känner mig vet att jag är värsta gardingalningen. Jag byter gardiner skitofta, dettta har gjort att vi har flera lådor fulla med gardinvepor (och inte bara gardiner, utan även kuddfodral, ljuslyktor och allt annat som måste bytas när man byter gardinerna så att alla färger ska stämma). Men nu är det som om nått har hänt. Jag har inte bytt på hela sommaren i vardagsrummet. inte förrän nu, och då hänger jag upp samma som förra hösten. Detta är inte bra, mina vänner. Det är nått som håller på att hända med mig. Typ nått med återvinning skulle jag tro.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0