Snön är (tyvärr) här

                         image418

Jag är så fruktansvärt besviken!! Besviken på snön såklart!! Den har redan kommit till dessa trakter. Alltså ganska mycket söder om huvudstaden. Det är inte klokt. Såhär tidigt brukar det inte snöa här!!! Inte för att det är särskilt mycket, lite vitt på marken bara, men det räcker för att jag ska fundera på fall det är farligt att cykla till jobbet eller inte. Jag har cyklat omkull en gång för mycket, och jag tänker inte göra det igen!!!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Cykla försiktigt! Här snöar det som aldrig förr, men det lägger sig inte utan smälter och sen fryser på och blir snorhalt...uscha, så cykla försiktigt!

2007-11-12 @ 10:48:35
URL: http://blushie.blogg.se
Postat av: Åsa

Tack!! Ja det var verkligen halt igår, känner på mig att det kommer att vara lika halt idag :(

2007-11-13 @ 08:48:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0