Tack för en trevlig kväll!!

Eftermiddag. Jag har precis ätit. En gammal (eller gammal och gammal, så gammal var den inte...) matlåda som jag hittade i frysen med kassler och nått, men den gick ner. Sitter nämligen på jobbet. Vi har teknikstul så det kunde verkligen vara bättre. Nytt telefonsystem gör att allt inte går som det ska. Längtar tills jag slutar. Då ska jag hem och slänga mig i soffan. Längtar verkligen efter en soft söndagkväll. Kan inte missa "finalen" av Ensam mamma söker även om jag tycker att programmet är skittrist egentligen. Men har man sätt det några gånger måste man ju se vem de väljer. Så är det bara.

Igår hade vi skittrevligt Tomas och jag (förutom lite tjaffs, men annars var det en mysig kväll ;) ) Jag skrattade skitmycket. Nästan så mycket att jag har ont i magen igår. Komikern som värmde upp publiken var åxå bra, Magnus Sonnerby tror jag att han hette.

Tack familjen H som gav detta till Tomas i födelsedagspresent!! Det var verkligen uppskattat!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0