Trevlig helg!!

Nu är min väska färdigpackad. Sitter och väntar på att Tomas ska komma hem från jobbet. Han jobbar halvdag idag! Själv lyxade jag till det och tog ledigt HELA dagen! Så skönt! Ska försöka övertala Tomas att vi ska ta bussen till tågstationen så att jag slipper gå hela vägen och släpa på min lilla resväska. Känner på mig att det kommer att bli svårt, Tomas är mer av en gåmänniska än en bussmänniska!!


   Ha en underbart fin helg!! Vi hörs på måndag när jag åter är tillbaka i stan!!!!!

Kommentarer
Postat av: jennie

Hoppas att ni får en superduperunderbar helg!!! Stora kramar!!

2007-11-16 @ 13:51:05
URL: http://hockeyjennie.webblogg.se
Postat av: Nhea

Hoppas ni haft en supermysig helg! Jul på Liseberg är ju inte fyskam -bara alla lampor i träden gör en ju tårögd =)

Kram

2007-11-19 @ 08:52:09
URL: http://nheas.blogg.se
Postat av: Åsa

Jennie: tack!! Kram till dig med!

Nhea: Jul på Liseberg var verkligen toppenfint, har inte varit på det innan. Hur mysigt som helst!

2007-11-19 @ 09:23:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0