tröttsamt

Åhh vad seg jag är idag. Vaknade inatt av att en fullgubbe tryckte sig emot mig och frågade om jag ville ligga med en lagom sluddrig och hes röst. Vid halvtretiden ungefär.. Ehhh låt mig tänka lite... Det stinker sprit och jag är skittrött, I don´t think so!!! Ja alltså med fullgubben menar jag min lilla älskling. Till slut tystnade han och somnade. Skönt! Det gjorde jag med... Jag undrar hur stackarn mår idag, han fick gå upp skittidigt för att åka med sin pappa till gården..

Själv ska jag jobba idag och känner mig sådär lagom motiverad. Sist jag jobbade helg var jag helt knäckt. Vi var bara två på teknikavdelningen och det var kaos. Jag hoppas verkligen att det inte upprepar sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0