Argt och förbannat

Herre min jö, alltså. Igår var folk inte glada. Det var som att alla jordens mest irriterade och arga människor hamnade hos just mig. Folk som inte betalat sina räkningar och var förbannade för att vi har stängt av deras programutbud, en kille som satt inne (ja det är sant, han började med att presentera sig och beskriva sitt ärende och att han hamnat i fängelse så att han inte kunde betala), killen ville att jag skulle stryka hans fakturor. Ehh..Nej, jag tror inte det. Därför blev han arg och slängde på. En annan människa var förbannad för att klockan som visas i ena hörnet under fotboll/ishockeymatcher på TVn är så jäkla liten. Men vad fan köp en större TV, eller ny brillor, eller sätt dig närmare TVn då! Herregud alltså. En del är verkligen sånna nötter.

Idag tar vi nya tag och går till jobbet med ett leende!! Iklädd den grälla tunikan med silvertrådar!!

Ha en fin dag!!

Kommentarer
Postat av: Minna

Stackarn. TYcker synd om dig :(

2007-10-02 @ 09:06:09
URL: http://puuccii.blogg.se
Postat av: Anna

Hej Åsa!
Haha, ja vissa människor blir man verkligen inte klok på!! De är helskumma. Ibland känns det som om deras misson i livet är att gnälla. Hoppas att dagen går fort iaf så att du får komma hem och vila öronen sen! Många kramar till dig!

2007-10-02 @ 10:37:16
URL: http://anna1983.blogspot.com
Postat av: Åsa

Hej på er!! Tack för stödet!! En del är verkligen inte riktigt friska i huvudet. De typ tror att de kan behandla en hur som helst!! Kramar till er.

2007-10-02 @ 13:17:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0