Bondesällskapet

         image401


Åh!! Äntligen är det kväller!! Ännu en fullspäckad TV-kväll. Är man sjukligt besatt om man har gått med i ett Bonde söker fru-sällskapfacebook??? Antar det. Men det vara bästa Anna som bjöd in mig. Och vi är väl kanske lika besatta båda två!! Ska spana in lille Fredrik som jag nästan tycker lite synd om. Tycker att alla är så elaka mot honom. Först en massa tjejer som skickade brev till honom fastän de redan hade en snubbe, och sen bara skrattar alla åt honom. På jobbet får jag jämt försvara honom när alla pratar om honom och skratta. Jag känner liksom en konstig moderskärlek för den lille killen. (fast det var skitkul i förra avsnittet när han hoppade in i Cadillacen som han alltid drömt om att få köra och typ glömde bort sina tjejer hihi...)

Kommentarer
Postat av: Anna

Gulliga gulliga Åsa! Jaaaa, Bonde söker Fru måste vara den bästa programmet ever. Jag håller med dig, tycker också synd om stackars lilla Fredrik. De är faktiskt elaka mot honom ibland. Jag hoppas att det blir han och Lena för hon har verkligen äkta känslor för honom. Äktenskapstycke! Några som också har äktenskapstycke är Isabelle och Anders. Men där gillar jag Hanna S också! Rolig person! Hoppas allt är bra med dig annars! Kram i massor!

2007-10-25 @ 13:34:04
URL: http://anna1983.blogspot.com
Postat av: Åsa

Ja jag känner liksom moderskänslorna välla över när folk är dumma mot han, och idag läste jag att han är mobbad. Det tycker jag är för hemskt!!! Håller helt med dig om Anders o Isabelle!! Allt är bra med mig, hoppas att det är det med dig med!! Kramar

2007-10-25 @ 13:42:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0