champagnelördag

                                       image407


Igår ja. Ja jag var ju ute som sagt. En utekväll. Med vin och allt. När hände det senast liksom?? Om jag inte minns helt fel så var det faktiskt i augusti. Kvällen började med förfest och singstar hemma hos mig. Vi sjöng så att det skallrade i rutorna. Man kan ju fråga sig vad mina grannar tyckte om det, men men, har man inte fest så ofta får de fan stå ut!! Kvällen i helhet var mycket bra, även om det inträffade en del incidenter som kanske kan klassas under mindre trevliga upplevelser. Bland de mindre trevliga upplevelserna är att det nog blev en cigg för mycket för mig. Detta straffar sig idag som sagt. Bland de mer trevliga incidenterna var att jag träffade en gammal vän "från förr". Fan vad kul det är när man träffar nån som man umgåtts med mycket förr, men som man tappat kontakten med helt!! Det var hur som helst jättekul att ses och vi hade massor att prata om. Han har dessutom flyttat från stan så man ses inte alltför ofta. Därför fick kvällen en lite extra guldkant igår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0