Chokladtjuven

                                 image371



För ett tag sen fick jag en ask med lite lyxigare choklad. Jag är inte särskilt förtjust i choklad, men jag tänkte att det kunde ju vara bra att spara den fall man får oväntat besök eller nått. Så igår tittade jag ner i asken, och döm om min förvåning när jag ser att det bara är ett fåtal bitar kvar...

Jag: Tomas, vart har chokladen tagit vägen??

Tomas: Inte vet jag...........

Jag: Meh!! Erkänn att det är du som har käkat upp den!!!!

Tomas: Nu är det bara äckliga kvar!!

Jag: Men ååååhhhhh!! Då kan jag likaväl slänga. Vem fasen vill bjussa på äckelpraliner!!!

Så nu ska jag kasta asken där det bara är äckliga godisar kvar. Så kan det gå om man lever ihop med en godisråtta.

Kommentarer
Postat av: Nhea

Våra karlslokar verkar vara ganska lika... Minns när jag fick en ask med chokladhjärtan av min mamma, jag fick 2 av 25. Tack!

2007-10-01 @ 09:59:53
URL: http://nheas.blogg.se
Postat av: Åsa

Haha!! Ja det verkar de vara!! Det gäller verkligen att hålla sig framme om man vill ha nått!!

2007-10-01 @ 13:13:33
Postat av: Sofie

Ha ha det där låter som något jag skulle kunna göra.. När jag o Daniel bodde ihop köpte han bara hem sånt godis som jag inte åt, supersyrligt o jättesalt för då fräts min gom upp. Annars visste han att det var slut nästa gång han kom hem:)

2007-10-02 @ 22:36:10
URL: http://www.blondinens.blogg.se/
Postat av: Åsa

Haha!! Gud vad roligt. Det kanske är det man ska göra, köpa godis som Tomas inte gillar.. Fast när jag tänker efter finns det inte så mycket som han inte gillar.. Han är min lilla godisråtta!

2007-10-02 @ 22:40:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0