Datortrassel

Jag fullkomligt hatar när datorer "hänger sig" eller inte gör som man vill. Nyss gjorde vår dumma dator det. Jag blev förbannad jättefort och skrek och gormade åt år dumma dator. Det stod bara "Du kan inte gå in på den här söksidan". Gud, jag hatar verkligen sånt!! Skrek på Tomas med en gång, han låg och vildade för han mår inte så bra...

Jag: Jävla k*k-dator, jag tror fan jag blir knäpp. Nu kommer det nått lustigt felmeddelande. Jag ska fan ringa till Bredbandsbolaget och skälla ut dem (jag borde förstås veta bättre eftersom jag själv arbetar på en kundtjänst, men ibland går det inte att hålla känslorna tillbaka, det säger jag bara...)

Tomas: Lugna dig..

Jag: Näe, nu ringer jag, jag blir vansinnig. Jag ska inte in på nån söksida ens, jag ska kolla facebook!!!!

Tomas
: Flytta på dig då så får jag kolla!!

Och så, i ett kick har Tomas fixat så att det går att gå in på internet!!

Jag: Hur gjorde du??

Tomas: Det säger jag inte. Tjejer förstår sig ändå inte på sånt....

Jag: Tack så mycket för det förtroendet!!!

Tomas
: Du kan väl vara lite tacksam när jag fixat internetet till dig??

Jag
:.......


Men jag är faktiskt ganska tacksam, annars hade jag inte kunnat gå in och blogga eller gå in och kolla på facebook!! (som är min nya drog).


Kommentarer
Postat av: Helena

Åsa - skärpning.

Bra tjej reder sig själv!

:-)

Kram H

2007-10-23 @ 11:05:37
Postat av: Åsa

Haha. Ja det är väl så... Fast jag är inte så datateknisk :) Kram

2007-10-23 @ 17:23:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0