En del vet inte hur det ska uppföra sig.

Ibland kan det hända att man får prata med en del upprörda människor på mitt jobb. En del är inte så glada helt enkelt. Och vem är det som får ta skiten?? Jo jag och mina kära medarbetskamrater. Ett litet axplock på vad jag har blivit kallad idag:

- idiot

- hjärntvättad

-hora

- jävla hjärndöda människa


Ja de har sannerligen bra fantasi och de tycker att de har all rätt att kalla mig hora eller så. Ja för det är ju verkligen det jag är. En hora som försöker att hjälpa dem med sina problem. Ibland lackar jag nått vansinnigt. Tyvärr kan man inte visa det alls, utan måste le och verka så trevlig som det bara går. Fast idag hade jag lust att skjuta skallen av en människa. En idiot.


Kommentarer
Postat av: Anna

Neeeee Åsa! Det där är inte okej! Vilka idioter. Ingen ska kalla dig så där fula ord! Så på dig, tjejen! Du är bra, du är duktig och du är smart. Så det så! KRAAAAM!!

2007-10-16 @ 11:55:15
URL: http://anna1983.blogspot.com
Postat av: Åsa

Åhhh!! Tack för dina peppande ord. Jag blev faktiskt lite ledsen igår. Det känns inte som att det är okej att kalla någon för sånna grejer.. Kram till dig.

2007-10-16 @ 13:11:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0