En egen bil tack!

Jag hade verkligen planerat det här skitbra!! Jag hade planerat att Tomas skulle hämta upp mig med bilen efter jobbet när jag slutar vid 19 så kunde vi åka förbi affären på vägen hem, handla lite och sen ha mysmiddag i soffan framför Idol. Men nähe, nu kommer det inte att bli så, för Tomas har bestämt att just idag ska han tvätta bilen och fixa och i morgon ska han göra nån jäkla lackrecond så då kan man minsann inte ut och köra med bilen ikväll för den kan ju bli smutsig. Alltså, jag får värsta kruppspelet snart. Så fort jag lägger in en liten anhållan om att få ha tillbång till bilen så är det a) nått som ska fixas, b) Tomas ska ha den, eller c) det är onödigt jag kan ju cykla. Näe jag ska fan investera i en egen bil....



       image374


Den här kanske vore något??? (bilden är lånad på nätet, det är inte Tomas bil...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0