Facebook-träsket del 2

Vad är det egentligen med facebook som gör att man blir fast?? Jag hade lovat mig själv att aldrig fastna i det. Ja det har jag ju skrivit om tidigare. Lika förbannat kan jag lätt bli sittandes på sidan i en timme för att leta efter gamla vänner eller så. Vilka ska man adda liksom och vilka ska man inte adda?? Sen får jag massa andra grejer, typ vampyrbett, bollar, gåvor, knuffar och gud vet allt. Hur fan funkar det?? Hittills har jag ignorerat det för jag fattar inte vitsen med det.

Facebook. Är det helt enkelt så att den med flest vänner vinner? Inte fan kan en människa ha 2347 vänner som man känner bra?? I så fall ligger jag i lä. Långt efter. Jag har inte 2347 vänner. Jag har inte ens 400 ytligt bekanta. Eller ja, det kanske jag har, men då är det så att dessa 400 ytligt bekanta inte är så intresserade av nätet och därför kan jag inte adda dem som mina vänner.

Shit. Är det nån som vill bli vän med mig?? Adda mig på facebook.


Kommentarer
Postat av: Becca

du e långtifrån ensam om å fatta nada på face kan jag lova dig!!!

2007-10-16 @ 11:12:45
URL: http://beccalicious.blogg.se
Postat av: åsa

Gud vad skönt, trodde bara det var jag som inte fattade det här med vampyrbett och rullande bollar och grejer hit och dit...

2007-10-16 @ 13:12:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0