Fredag kväll hemma hos åsa

Jag. Är. Helt. Slut. Ja det stämmer. Fredagkväll och jag är helt slutkörd. Har varit en lång arbetsvecka, men äntligen är den över :) I kväll blir det slappt. Ska käka tacos med Tomas (standard, som vanligt, de e ju fredag) och kolla på Idol. Egentligen skulle jag hem till Jenny och hjälpa henne färga hennes hår. Hur jag nu skulle lyckas med det, det är ju hon som är frisören hihi... Men i alla fall, nu hade hon fixat det på jobbet, så jag avstod. Känner att det kan vara skönt med en kväll hemma. För i morgon ska jag UT!!!! Ja det stämmer åxå!! Jag ska ut. Ni kan inte tro det, men det är sant!! Har inte varit ute på ett tag men i morgon är det dax och jag hoppas att vi får grymt kul!!!


Och för alla er som undrar. Lilla fixar-Frasse är klar. Jag blev fasen imponerad. Nu har vi snart en "ny" dator. Tack Tomas. Du är duktig!! Puss puss älskling!!



         +   image404     = Min fredagkväll!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0