Igenkännande

                                   image370




Har ni nån gång tittat på en film och liksom känt igen allt ni ser lite, fast inte minnas att ni ens en enda gång sätt filmen?? Så var det för mig igår. Bänkade mig i soffan framför ....och så kom Polly. Hela filmen igenom verkade den bekant, men jag kunde inte förutse vad som skulle hända, förutom att Ben Stiller och Jennifer Aniston skulle bli ett par i slutet. Så uppenbart. Men i alla fall, till slut insåg jag att jag hade sett den här filmen innan, men det måste har varit flera år sen, och filmen kan verkligen inte ha satt sina spår hos mig, för då skulle jag kommit ihåg den.. Vad är det med mig? Börjar jag tappa minnet eller. Jag som alltid haft värsta minnet. Idag kan ni kalla mig senilåsa...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0