Kalastajm

                            image375



Nu är jag hemkommen från stan. Shit, har lite ont i armarna efter att ha burit runt på ett par tunga ljuslyktor som jag köpte. Hittade även gardiner till sovrummet. Ska fixa och dona lite med det i morgon. Kanske kommer det en bild på hur det blev.

Ikväll ska jag och Tomas på kalas. Min bror har fyllt år. 24 närmare bestämt. Fatta att jag känner mig gammal när min bror fyller 24!! I alla fall, vi kunde inte fira honom i veckan eftersom han har flyttat till Växjö och bor i världens minsta lägenhet för tillfället, medans de (min bror och hans tjej alltså) väntar på att få sin lägenhet renoverad, så då tyckte mamma att det var ju bättre att Robbe kom hem i helgen så att vi kunde fira honom här!! Eller ja, inte här, utan hemma hos mamma och pappa såklart. Jag hoppas på god mat och en trevlig kväll!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0