Kvällssvammel

Åhhh... usch, klockan är alldeles för sent egentligen. Fastnade framför datorn och Facebook efter Desperate Housewives... Detta med Facebook alltså. Sorry om jag tjatar.. Det går inte att gå in på det på jobbet, vilket är mycket bra, annars är risken att jag skulle kunna fastna där ganska stor. I alla fall. Hur är det med "gamla" vänner och gamla klassisar? Vågar man "adda" dem att bli en "friend". Alltså jag vet inte. Sitter och kollar runt och det känns skitlöjligt att fråga nån som man inte har sett på flera år. Men det kanske är precis det som facebook är till för?? Usch, näe, jag känner bara att jag svammlar. Men om det är nån som vill ha mig som vän på Facebook, feel free to ask, jag tror inte att jag bangar.

Godnatt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0