mamma på nätet

God kväll!!

Här sitter jag i väntans tider. Eller ja, det där lät ju som att jag är gravid. Men det är jag INTE. Jag väntar på att min kära mor ska dyka upp här. Hon ska lämna några grejer och så skulle jag hjälpa henne med nån beställning på nätet. Mamma är inte en fullärd internetanvändare. Än. Men hon kan bli. Och jag har lovat att hjälpa henne. Mina bröder har liksom inget tålamod. Men det har jag. Lite i alla fall. Så nu kommer mamma hit. Förhoppningsvis hinner vi kolla på Bönderna med. Det kan man ju inte bara missa.


(sorry för dålig uppdatering men det är så satans mycket på jobbet. Hela tiden. Jag vet knappt vad jag heter hihi...)

Kommentarer
Postat av: Emma

Haha! Min mor kan inte ens vart startknappen på datorn är så det är en stor bedrift att din mamma kan gå in på en dator själv må jag säga :)

2007-10-18 @ 22:02:47
Postat av: Åsa

Sånn var mamma åxå innan, men sen bestämde hon sig för att lära sig och så köpte hon sig en dator som hon sitter där hemma och knapprar på. Pappa är dock inte lika intresserad. Har försökt få honom till det, men det är inte så lätt :)

2007-10-20 @ 18:48:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0