Middagsbjudning ikväll

När man ska ha middagsbjudning, som jag ska ha ikväll, tror man alltid att det tar typ 5 minuter att svänga ihop en liten dinner. Fel, fel FEL!! Det tar ALLTID längre tid än man tror. Själv har jag hållit på hela eftermiddagen med att fixa och dona och förbreda käket. Jag hoppas att det kommer att bli bra. Tänkte bjuda på soyamarinerad fläskfilé med ugnsrostade grönsaker till och min fetaoströra som jag brukar göra (haha!! Det rimmade!!) Till kaffet blir det några chokladgrejer som jag hittade i senaste numret av Buffé. Passar skitbra eftersom en av tjejerna är glutenallergiker!! Tänkte ha en hallonsås med passionsfrukt till. Hoppas hoppas att de är goda...

Kommentarer
Postat av: Emma

Det lät inte helt fel det åsa :D kommer säkert bli toppenbra!

2007-10-09 @ 19:25:53
Postat av: Åsa

Tack så mycket!! Tjejerna verkade nöjda så jag tror att det gick hem..

2007-10-10 @ 08:52:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0