Mingelfynd

    image405            image406


Det kanske är så att ni tror att jag inte hittade nått på mingelkvällen igår eftersom jag inte har skrivit om den. Men det stämmer inte. Jag hittade en hel del!! Köpte en sminkväska som man även kan ha som "gå ut-väska" typ en clutch, i svart. Heter Black Velvet Beauty-bag. Hittade ingen bild på hemsidan. Köpte även ny till ögonbrynen, det var välbehövligt. Den är typ den bästa som finns för ögonbrynen. Så blev det en pensel till det. Köpte även en ögonskugga i färgen Velvet. Finns inte heller på hemsidan (som tyvärr är mycket dåligt uppdaterad). Eftersom jag handlade en hel del fick jag en skugga och ett gloss på köpet. Skuggan heter Fuschia och glosset heter Zoom (har jag redan i och för sig, men det kan ju vara bra med ett till ;) Japp. Det var nog alles.


(glosset är inte så mörkt i verkligheten, det är mer ljusrosa.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0