Nya datorn är jävligt snabb

Ja jag får väl ge lite credd till min kära sambo då som har fixat en "ny" dator till oss. Herre min Gud vad fort det går säger jag bara. På 30 sekunder är man ute på nätet från det att man startar datorn. Tidigare tog det en kvart. Då fick man sätta på datorn och gå och göra nått annat en stund och sen komma tillbaka och förhoppningsvis hade den "laddat klart" då... Men det är en sak jag inte är nöjd med.... Måste den låta så förbannat?? Fläkten surrar skithögt. Ja faktiskt så högt att jag nästan får ont i huvudet. Och skärmen är så stor att jag får sitta som på en tennismatch och följa bollen, eller jag menar texten när jag skriver. Men förutom de här små felen så är jag som sagt toppennöjd. Puss och kram älskling för att du fixade det!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0