Nyheter

Har nyss varit och hämtat mina efterlängtade HM-grejer. Det blev ett litet missförstånd, så jag har väntat på dem JÄTTELÄNGE. Jag hade råkat kryssa i att jag ville ha alltihop i ett paket, och det är så att jag väntar på en väst som inte levereras förrän i vecka 47, därför fick jag inte heller de här grejerna tidigare, men så fort jag upptäckte det lilla missödet så rättade jag till det, och nu har paktet landat hemma hos mig.

                                 
         (Kjol 198:-, Kofta 249:-, Halsband 39:50.)


Kommentarer
Postat av: alexandra

Snyyggt !;)

2007-10-23 @ 19:29:38
URL: http://norrlandsflickaa.blogg.se
Postat av: Åsa

Tack så mycket!!

2007-10-23 @ 19:46:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0