Obekvämt under

                                       

Häromdagen (ja, typ i tisdags) var jag på HM för att införskaffa mig ett par nya mjukisbyxor. Jag har haft ett par älsklings, men de börjar inte se så roliga ut längre, därför tänkte jag att jag skulle köpa ett par nya. Hittade ett par i plysch (hur nu det stavas) som är hur mysiga och gosiga som helst. Men, dessa byxor var inte det enda jag hittade på HM. Jag hittade åxå ett paket med 5 (!) par hipstertrosor i blandade färger för endast 98:- Shit, vad billigt tänkte jag, och köpte paketet. Det skulle jag aldrig gjort. Trosorna är typ i världens sämsta kvalité helt tunna och sladdriga, och i går när jag hade ett par på mig trodde jag att jag skulle bli galen. De kasade ner hela tiden, det var liksom ingen resår i dem. Helt värdelöst. Det jag vill ha sagt med det här är att köp aldrig ett 5-pack med undiesar bara för att det är billigt. Kvalitén suger... Vad trodde jag liksom?? Att de skulle sitta som värsta dyrtrosorna eller??

Kommentarer
Postat av: Nhea

Själv går jag runt med trosor som räcker upp till armhålorna -gravidtrosor -det enda som inte skaver in & gör ont på lill* bebben! Känner mig lagom sexy!
Kram

2007-10-11 @ 10:46:09
URL: http://nheas.blogg.se
Postat av: Åsa

Hahaha!! Önskade nästan igår att jag haft ett par undiesar i gravidmodell, då hade de i alla fall inte kasat ner typ till knäna *fniss*. Kramar

2007-10-11 @ 13:36:17
Postat av: Becca

jag gick oxå i fällan där! har tidigare inhandlat en liknande modell fast i 3-pack för samma pris som jag bara älskar! förväntade mig samma känsla av dessa... men icke!
i´ngen hit sattsejja...

2007-10-11 @ 19:27:32
URL: http://beccalicious.blogg.se
Postat av: Åsa

Näe fy, det är liksom så att man har lärt sig nu. Aldrig mera trosor i storpack från HM hihi!!

2007-10-11 @ 20:52:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0