Sega söndagen

                                image408


Usch, jag var inte mig själv på hela dagen igår. Undrar vad det kan bero på?? Kanske på lördagens bravader även om inte särskilt mycket alkohol intogs... Var hur seg som helst. När jag sen vågade mig ut framåt halvsex-tiden tänkte jag att det är säkert inte en endaste människa ute. Så jag smög ut, bort till lilla Ica utan en endaste gnutta smink i fejjan och iklädd fula mjukisar och svart kappa. Så. Fel. Man. Kan. Ha. Det lilla centrumet där jag brukar handla var fyllt till bredden med firande fans till KFF som tog silver igår. Samt en och annan förvirrad AIKare som tagit sig dit för att käka på pizzerian. Det kändes inte alltför roligt. Varför lär jag mig aldrig att man inte ska gå ut utan smink????????????

I alla fall, hyrde en film. Blades of Glory. Den var sådär. Visst, man fick sig några skratt, men jag orkade inte se klart hela filmen igår, så jag kollade färdigt på den idag i stället. Var uppe tidigt. Börjar jobba vid 12. Känns som man får ut mer av dagen om man är uppe tidigt då!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0