Söndag

Jaha, så har hela den här dagen gått (nästan). Har städat och fixat och grejat. Rensade badrumsskåpet (efter ett flertal påtryckningar och ilskna önskemål från min sambo), det blev ungefär en Ica-kasse full som åkte ut, rakt ner i sopnedkastet. Massa gamla bodylotions, torra nagellack och hårprodukter som sett sina bästa dagar... Känns faktiskt skönt att ha blivit av med skräpet!!!

Hängde även upp mina nya gardiner i sovrummet. Blev nöjd, trots att de inte är några panelgardiner. Ja, alltså, panelgardiner är ju på väg bort och man vill ju liksom lägga ribban och vara först ut och lite trendig, därför är mina nya gardiner i sovrummet 70 cm breda!! Jag känner mig mycket nöjd och helt enkelt ett steg före alla andra med dem!! (jag lovar att det kommer en bild, men batteriet var slut i kameran för tillfället, så håll ut kära ni, den kommer inom det snaraste).

Och vad ska man då unna sig när man har städat och fixat en hel dag?? Jo en kväll i soffan såklart. Har hyrt två filmer som jag tänkte att vi skulle se. Nina Frisk, och så en Beckfilm såklart. Vad annars? Vi har ju en hangup på Beckfilmer, jag och Tomas....


                                image376    image377

Ha en mysig höstkväll!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0