Stjärnranking

                                        image392


Kollar på programmet Ranking the stars. Ehhh.. Vad ska man säga?? Första gången jag hörde en reklamsnutt för programmet tyckte jag de sa "Runking the stars". Kalla mig pervo om ni vill, men det var vad jag tyckte att de sa. Hur som helst, programmet är helt galet. En massa kändisbrudar som ska ranka varandra på en lista från 10 till 1. Och så programledaren Andreas Lundstedt som dansar konstig disco så fort nån av tjejerna ska väljas för att komma fram och presentera sin lista. Just precis så höllt det på att bli en liten girlfight. Hanna Rosander (eller Widell, vem orkar hålla koll på hennes efternamnbyten hit och dit hela tiden??) och Hannah Graaf hade inte direkt samma åsikter!! Sånt är aldrig kul att se.

Om ni inte har nått för er en söndagkväll: kolla, om ni har nått annat för er: ni missar inget särskilt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0