Trasig dator

Hemma har jag en liten fixar-Frasse. Han har gjort så att vi inte har nån dator hemma för tillfället. Min lilla fixar-Frasse har fått för sig att han ska "laga" sina föräldrars gamla dator som kraschade för ett tag sen och som han fått för de köpte en ny på momangen. Inte för att jag fattar hur Frasse ska få den att fungera igen, men det tror han. Så nu har vi två datorer i delar. Innan jag ens hann betala mina räkningar eller spara skolarbeten (som mitt x-jobb. Snälla!! Snälla!! Säg att Jonas har en kopia kvar!!!) eller en massa bilder som vi tagit med digikameran. Nej, som sagt, jag är inte särskilt munter över detta. Det betyder även att jag inte kan blogga eller kolla facebook hemma. Desperat läge. Ännu mera desperat kommer det att bli om alla som skulle ha pengar av mig den här månaden typ Telia, Tele2, en faktura från HM med mera inte får sina pengar. Då kommer de att jaga mig. - Mamma jag kommer hem i helgen och lånar er dator!!!!

Kommentarer
Postat av: tomas

nu ljuger du så näsan växer.

2007-10-26 @ 17:43:50
Postat av: Åsa

MMmmmm säkert, lilla fixarfrasse!!! Du vet nog lika bra som jag att det är så det ligger till!!

2007-10-26 @ 18:28:55
Postat av: Anonym

ja ja visst =)

2007-10-26 @ 22:12:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0