Trivsel

Läste förr ett tag sen (ja det var den här veckan i alla fall) en artikel i aftonbladet. I artikeln stod det att om man längtar mycket till helgerna och ser fram emot det så trivs man inte på sitt jobb och då måste man byta!! Men hallå? Jag trivs på mitt jobb, det gör jag absolut, men det hindrar mig inte från att se fram emot helgen (förutom de helger jag jobbar, då kvittar det). Det är ju på helgerna man har chansen att göra roliga saker. Det är ju då man har tid nu när man är hårt arbetande heltidskvinna. Det var skillnad när man var student. Om man ville kunde man ha helg hela veckan (det enda som fick lida var studierna, och det var i och för sig inte så bra, men man hade i alla fall valet). Med detta vill jag bara säga att jag trivs på mitt jobb OCH längtar till helgerna samtidigt. Gör det mig onormal nu eller??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0