Trött och sliten

Bjudningen igår blev lyckad!! Jag vann andra pris dessutom, så nu är man några flaskor vin rikare. Igen. Vinden har vänt, jag har turen med mig på varenda vinlotteri. Känns helt okej. Lite pinsamt att vinna varenda gång bara hihi...

Idag har jag varit grymt trött. Vet inte vad det är med mig, men jag har lite ont i halsen och känner mig allmänt risig. Det känns inte helt okej. Ska snart iväg till jobbet. Eftersom mitt jobb går ut på att prata skitmycket hela dagarna måste jag nog förbi affären först och köpa några halstabletter eller så, så att jag inte får värsta ont-attacken mitt i ett samtal..

Kommentarer
Postat av: Becca

krya på dig hjärtat!
du, hur blir det med vår lilla gamla-tjej-gängs-träffen?? hade ju varit grymt kul om vi kunde styra ihop något!
Krams!

2007-10-10 @ 19:51:38
URL: http://beccalicious.blogg.se
Postat av: Åsa

Åhh!! Tack!! jag vet! Det har varit lite mycket bara, men nu har jag fått mitt schema för november. Kanske ska sikta in oss på en helg där. Jag ska kolla runt lite. Kan skicka ett mail eller nått till malin och kolla med sofie och natalie. Kramar

2007-10-10 @ 20:54:56
Postat av: Becca

låter kanoners! ja kan nog alla helger som d ser ut nu förutom v.46 (17-18)
kramar

2007-10-11 @ 10:21:32
URL: http://beccalicious.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0