Vem vill gå med trasiga skor??

       image391


För ett tag sen köpte jag nya skor... Jag har inte använt dem särskilt många gånger, kanske två bara faktiskt. Och jag är alltid mycket försiktig med mina grejer. Men så häromdagen fick jag se att hela (nästan i alla fall) sulan höll på att släppa från den ena skon. Det var mycket oskönt och det kändes inte så fräscht. Tyvärr hade jag skorna på mig när jag upptäckte det, så jag fick gå runt med trasiga skor en hel dag på jobbet!! I alla fall, idag var jag och skulle reklamera dojjorna. Tänkte att jag skulle få ett nytt par eller åtminstone cashen tillbax. Men icke, det enda jag fick var ett kvitto som jag kunde använda för att lämna in skorna hos en skomakare så att han/hon kan fixa sulan. Typiskt. Men jag orkade inte strida, så jag får väl skylla mig själv...



Kommentarer
Postat av: jennie

Men de är väldigt fina i alla fall!! :-)

2007-10-14 @ 21:57:33
URL: http://hockeyjennie.webblogg.se
Postat av: Åsa

Tack. Trasiga men fina..

2007-10-15 @ 08:23:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0