Det börjar bli tröttsamt nu, Telia!!!

Nej, jag har inte slutat blogga, jag har bara en väldigt lång och arg konversation om mitt internet från telia, som aldrig verkar dyka upp...

Jag har skrikit, jag har förbannat, jag har hotat, jag har smörat, jag har gormat, jag har baktalat, jag har gråtit, jag har nästan gjort allt. Trots detta har telia verkligen strulat till det för oss. Först glömde de att bekräfta beställningen, sen var det nått fel på våran ledning, sen sa de att det var nått fel på vår telefon, sen glömde de att skicka utrustningen.. Men nu ska den vara påväg så i bästa fall har vi uppkoppling under nästa vecka..

Nästa vecka ja.. Nu har man börjat jobba igen efter semesten.. Men det gör inte så mycket. Jag känner mig utvilad och det fina vädret har ändå dragit förbi. Det har bara regnat i tre dagar nu... Nästa vecka ska jag åka till Piteå hela veckan med jobbet. Det känns väl helt ok, även om man mest vill vara hemma och fixa i huset nu. VI har liksom inte packat upp alla flyttkartonger än.. Vem orkar det när solen har skinit och man mest av allt har velat ligga på stranden och lata sig hela dagarna??

Håll utkik efter mig, jag är snart tillbaka. Jag lovar. (om telia bara håller sin del av överenskommelsen....)

Kommentarer
Postat av: Helena

Stackars dig!!!!!!



Fattar inte hur du överlevt.. allvarligt.



Håller tummarna-kram

2008-08-07 @ 08:17:08
Postat av: Jossan!

jewla telia! Men du, piteå nästa vecka, då kommer ju jag tillbaka. miihk vi som inte setts på evigheter!!!

2008-08-08 @ 14:45:54
Postat av: Gisela

Så himla trist att man ska behöva krångla så...

2008-08-10 @ 18:17:21
URL: http://gisellas.blogg.se/
Postat av: Åsa

Helena - jag har inte överlevt. Jag har nästan gått under.. Men nu har jag pratat med tomas och det verkar som att utrustningen finns att hämta på statoil.. Kramar



Jossan - Visst är det typiskt, men håll ut ;) på måndag är jag tillbaks igen!!



Gisela: Vad kul att du är tillbaka!!!!

2008-08-14 @ 20:04:19
Postat av: Gisela

Ja men de e lite svårt o komma igång, speciellt som man inte har internet...

2008-08-23 @ 15:55:55
URL: http://gisellas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0