Go´kväll!

Näe, jag måste bara tillägga... FAN vad skönt det är med internet hemma. Jag har inte riktigt fattat hur jag klarat mig dessa veckor! Nu kan jag nästan inte slita mig härifrån.

Vad händer ikväll? Tomas har tänt en brasa i vår kamin, så mysigt. Den första för i år. Och det kan behövas. Gud vad rått det är ute. Riktigt höstväder. Ska bara hänga framför tvn och ladda inför en vecka full med jobb!


Spana in partybrudarna.... Från en sen sommarkväll på Harrys.....

                        

                                             jag, bästa Natalie och bästaste Camilla
Om man är ute två gånger på hela sommaren, hur stor är då chansen att man hamnar på en vimmelbild?? Hrm.. Verkar vara ganska stor faktiskt eftersom vi hamnat på två....

(Bild, kalmarcity.se)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0