Hemmablind

Idag när jag kom hem från jobbet höll Tomas på att stöka för fullt. Han hade kört ytterligare ett lass till tippen. (det var väl ungefär vårt 85e lass dit den här sommaren). Efter ett slag kommer han in till mig (som står fjättrad vid spisen och lagar dagens middag) och undrar om jag inte såg nått särskilt.. Jag sliter mig från min kedja vid spisen, backar tillbaka till hallen, öppnar dörren och kollar... Och då ser jag!! Han har tagit bort värsta fula busken som växte precis utanför. Och inte hade jag sett det när jag kom hem. Är det det som kallas för hemmablind? Redan, vi har ju bara bott här i 1 1/2 månad!!!!

(Btw... Det kanske är därför som jag har missat att det fortfarande står några ouppackade kartonger. Jag är helt enkelt hemmablind och ser dem inte..... Ja, så måste det vara....)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0