Jag har världens roligaste arbetskamrater

                                


Jag måste bara ge en eloge till mina underbara arbetskamrater här i bloggen. Om jag är på dåligt humör eller nått så räcker det med att jag träffar dem för att jag ska börja asgarva. Minst ett asgarv varje dag från vår lilla hörna. Jag vet inte om det uppskattas eller ej, men roligt har vi i alla fall. Min bästa grej och tänka på när jag är ledsen och deppig inträffade när vi var på Kickoff med jobbet i våras. Killen som sitter bredvid mig varje dag (och som är världens snällaste och goaste människa) råkade bli lite överförfriskad och hoppa på en liten kines i en av hyttgångarna på båten. Han liksom hoppade fram framför henne och gjorde massa konstiga miner. Kineskvinnan blev såklart skiträdd när en skäggig svensk karl hoppar fram med händerna och börja göra konstiga miner så hon sprang därifrån. Kvar stod min arbetskamrat och fattade ingenting. Alltså att bara se honom framför sig göra detta...... Jag tror att jag dör av skratt alltså!!!!!

En annan rolig grej som inträffade på jobbet idag, en av mina arbetskamraters son heter ganska likt som vår chef. Sonen började 2:a klass idag och min arbetskamrat messade till sin lilla grabb "lycka till i andra klass idag min älskling". Det är bara det att hon råkade skicka till vår chef istället. Han valde att inte kommentera det. Men jag dog av skratt!!!

Tack för att ni finns, ni gör min dag på jobbet mycket roligare!!!

En kanske ännu roligare grej som en kompis berättade. Hon hade en vän som åkte tåg med sin lilla dotter. Då kliver det på en dvärg. Flickan börjar prata högt och fråga mamman varför hon är så liten osv. Mamman försöker distrahera barnet genom att fråga henne om hon inte kan räkna hur många som sitter i vagnen. Flickan räknar och räknar och när hon är klar utbrister hon högt "Mamma, jag får det till 20 personer och en bäver". Fattar ni att jag dog av skratt när jag hörde detta med. Snacka om att göra saken ännu värre!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Emma

Hahahahahha nu fick jag mej ett gott skratt :)en bäääver!!

2008-08-19 @ 22:22:13
URL: http://anna1983.blogspot.com
Postat av: Åsa

Ja visst är det skitkul!!! Jag skrattar varenda gång jag tänker på det!!!

2008-08-20 @ 19:17:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0