Live från Pite stadshotell

Här sitter jag på ett hotell i Piteå och bloggar. Idag upptäckte jag att det finns en dator med fungerande internet som funkar att använda. Yippie, bara tre dagar försent. Här har det i alla fall varit hektiska dagar. Väldigt mycket att ta in. Det ska faktiskt bli skönt att komma hem imorgon. Och hem = äntligen internet. Jag ringde Tomas tidigare idag och det verkar som att utrustningen till vårt internet ÄNTLIGEN har landat. Det är bara en månad sedan vi beställde. Tack för en supersnabb leverans, Telia. Verkligen.

Men nu ska jag sluta tjata om detta med internet och börja blogga istället. Jag har faktiskt saknat det mycket. Ännu mer har jag saknat att kunna hålla mig uppdaterad på allas bloggar. Jag har mycket att ta igen och mycket att läsa.

Imorgon bär det av hemåt och det känns skönt. Vi har käkat ute både lunch och middag och jag är sjukt trött på utbudet här. Känns som att vi har ätit på varenda resturang. Jag fattar inte folk som bara käkar ute. Tröttnar de aldrig? Jag längtar hem till hemlagad mat. Dessutom är det både onyttigt och dyrt att käka ute!!

Nu ska jag gå upp och packa ihop mina saker och ta det lite lugnt. I morgon är det halvdag sen går flyget hem vid 14.

See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0