Nyköpt

Ja som sagt, vi har varit på IKEA idag. Vi, eller jag, trodde inte att det skulle vara så mycket folk där idag. Men så fel jag hade. Det var vi och ungefär 3 miljoner andra människor där samtidigt. Massa barn som skrek för att de kommit i från sina föräldrar, några som kör kundvagnsrace osv. Ja ni hör ju, det var minst sagt kaos på det stora svenska varuhuset. Men vi hittade i alla fall det vi skulle. Köpte en byrå och en spegel till hallen. Jag hade höga ambitioner i somras och målade en liten 50-talsbyrå, som jag hittat, vit. Tyvärr blev den.... HEMSK. Jag har stört mig på den varendaste dag som jag gått innanför dörren. Usch, det var så att man ville gråta varenda gång man kom hem. Men nu ser det riktigt fint och välkomnande ut. Jag blev så nöjd. (efter att jag tvingat Tomas att montera ihop den).

                                                

Både byrå och spegel är i björk. Först skulle vi köpt i vitt, men den var slut. Jag började tjura för jag hade bestämt att jag skulle köpa en byrå, så då fick det bli i björk istället och jag tror att det kan bli bra för vi ska tapetsera vitt och ha mörkgrått golv och då kan det vara snyggt att bryta av med nått träslag.

(på bilderna ser det ut som att det inte är samma träslag och som att spegeln är gigantisk men det är den inte, byrån är 80*100 och spegeln är 70*70)

Kommentarer
Postat av: Sofie

Tack så mycket gumman! Hoppas allt är bra och att ni trivs i huset!



Stora Kramar

2008-08-25 @ 23:17:04
URL: http://fuldans.devote.se/
Postat av: Nhea

Skönt att det inte bara är övertrötta mammor som kan tjura över en byrå som inte finns! Me like!



Kram på dig!

2008-08-26 @ 16:01:56
URL: http://nheas.blogg.se/
Postat av: Åsa

Jo tack, vi stortrivs. Det känns faktiskt jättebra. Bättre än jag trodde! Hoppas att allt är bra med dig och att du fick en fin födelsedag!! Kramar



Nhea: Fatta hur jag kommer att bli när jag är gravid/har fött barn om jag tjurar såhär mycket nu ;) Jag kommer inte att vara lätt att umgås med hihi... Kram tillbax

2008-08-26 @ 20:37:29
Postat av: Nhea

Hehe.. jadu då kan jag säga att hormonerna är på topp -har aldrig gråtit så mycket som när jag var med barn & de tre första månaderna... Men det låter bra att du härdar honom redan nu!



Kramis

2008-08-26 @ 21:34:30
URL: http://nheas.blogg.se/
Postat av: Åsa

Då vet jag vad jag har att vänta mig. Hua. Stackars Tomas. Han kommer att vilja separera hihi... Kram

2008-08-27 @ 18:08:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0