skepp ohoj!

För första gången, blogg hemifrån!! Mitt nya hem alltså!!

Igår när jag kom hem från Norrland så hade Tomas fixat käk till mig, han hade dragit igång grillen och grillat kött. Det var supergott då jag varit ganska trött på all restaurangmat efter senaste veckan..


                                   

Idag har vi varit på stan. Ostindienfararen Götheborg hade lagt till nere i hamnen så vi tog en sväng förbi för att spana in båten. Vilket skepp! Blev en fika åxå. Det är så himla varmt även om solen inte skiner!

Ingen shopping såklart. Nu när vi har flyttat så måste givetvis alla tråkiga räkningar komma i första hand. Eller... Hur var det nu? Jag köpte i alla fall bara "halkskydd" till en matta vi har i hallen. Folk har hållit på att slå halvt ihjäl sig när de har klivit in i vår hall och halkat på mattan.

Ikväll blir det lugn kväll med häng framför tvn och god mat.


Kommentarer
Postat av: Jenny G

Välkommen tillbaka!!!;)

2008-08-17 @ 11:55:58
Postat av: Åsa

Tack, det känns bra!!

2008-08-17 @ 17:17:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0