Tiden

Meh?! Vart tog dom här dagarna vägen då? Inte vet jag... Har i alla fall hastat runt som en galning. Som vanligt antar jag. I söndags körde vi ett race och storstädade hela huset, packade upp några flyttkartonger (bara en kvar. Fatta, en endaste!!!!!), tvingade Tomas att måla en byrå vit.

Idag har det varit ganska lugnt på jobbet. Tomas ringde för att berätta en rolig historia. Han var liksom tvungen att ringa och berätta...

"hur tillfredsställer man en kvinna på 70 sätt? Jo man kör 69an och sen drar man på en tur till Ullared". Hrm... Jaa.. Vad ska man säga.. Den här dagen har verkligen gått i roliga historiers tecken.. En kollega pratade med en kund som bara måste dra alla sina roligaste skämt. Kunden hette Sören, och det hade han dragit nytta av, bland annat berättade han att när han skulle ut och dansa kallades han för dansören, när han hade pengar för kassören och när han skulle mysa med frugan (!) för massören.... Ehhh... Japp.. Det var ungefär den dagen.

När jag kom hem från jobbet åkte jag till Blomsterlandet och storshoppade eftersom vi inte hann det i lördags. Köpte blommor till krukorna ute, kryssbollar såklart. Sen köpte jag två höga fyrkantiga, vita krukor till vardagsrummet + blommor. Har inte haft några krukor i fönstrena där för jag har inte kunnat bestämma mig. Köpte även nya blommor till ett annat fönster som Tomas lyckades döda när jag var i Piteå förra veckan. Jag har försökt att återuppliva dem men det har liksom inte gått....


Nu?? Soffan såklart. Over and out...

(förresten, hur bra är inte denna. Repeat hela tiden....)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0