Den stora festen

Jag behöver hjälp! Det är faktiskt så att jag panikar lite!! Nästa måndag fyller Tomas 30 år. Trea. Nolla. Shit vad gamla vi håller på att bli!! Det jag behöver hjälp med är en present! Jag har inte den blekaste om vad jag ska köpa till min lover. Ett fiskespö? En GPS? Ett par jaktkängor? (ja som ni kanske redan vet så ligger ju allt som har med skog, jakt och fiske min kära sambo varmt om hjärtat). Dessutom håller jag för fullt på att planera inför 30-årsfesten som vi ska ha på lördag. Har lite funderingar kring mat och tårta. Vad ska hända under kvällen? Kommer det dyka upp någon överraskning? Hrm.. Det är mycket möjligt. Det ska i alla fall bli hur kul som helst.

Idag har vi varit hemma hos mamma och pappa på middag. Vi fick tre stycken baginbox och 3 flaskor (1 litersflaskor) med vin av mamma, så nu har vi vin så det räcker, nu behöver vi bara köpa öl och sprit. Så skönt. Dessutom hittade jag en (oöppnad) bortglömd flaska likör i flytten så den kan vi bjuda på till kaffet! Ja jag tror inte att drickat kommer att ta slut precis... Vi lånade mammas och pappas ölpump med så vi kan servera öl från den. (Jag tror faktiskt att mamma var glad över att bli av med den ett tag, den tar ju onekligen upp ganska mycket plats.)

Om ni har nått supertips på en present så feel free to lämna en kommentar. Det tas tacksamt emot!!!!!


Kommentarer
Postat av: Emma

Kanske någon fin upplevelse i form av resa el liknande ihop. Jag menar det kan bli lite mer personligare än en pryl och det behöver inte vara någon långväga resa, bara att ni ska göra nått skoj ihop :)

2008-09-01 @ 19:00:31
URL: http://anna1983.blogspot.com
Postat av: Gunner

Har fått tips om chokladprovning på Halltorp, Öland. Inte så långt o åka samt en annorlunda upplevelse. Deet ska finnas ett paket med logi, middag o hela kittet...

2008-09-01 @ 21:37:15
Postat av: Åsa

Tack så hemskt mycket för tipsen!!! Det behövs alltså!!!

2008-09-02 @ 19:40:22
Postat av: Gunner

ett litet tips igen... är han äventyrlig? en kompis var iväg till Boda Borg, liknar fångarna på fortet... jäkligt kul enligt henne o inte så dyrt... kul grej att göra många...

2008-09-02 @ 21:34:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0