Är han full ikväll?

Här sitter jag vid tangenterna en sen fredagkväll. Jobbade till nio. Som tur är var det väldigt lugnt så jag kunde spana Let´s Dance emellanåt. Det är enda fördelen med att jobba fredagkväll - att det är lugnt. Cyklade som en dåre hem för att kunna se sista dansen och nu sitter jag och väntar på att utröstningen ska börja.

Tomas är med "grabbarna" ikväll. De har hyrt en relaxavdelning och skulle visst ha en riktig lyxkväll. Antar att det har blivit några öl med då följande sms trillade in för en stund sen: "Tjena va grö du? Jag e ful!!". Ehh.. Jaha... Ful säger du.. Okej, nämen visst.. Då vet jag... Gissar på att han kommer att trilla in här lite lagom full senare i natt. Det blir jobbigt för honom i morgon då han ska upp tidigt och till skogen med sin far. Bara det inte blir en massa tjat om ligga mitt i natten för det pallar jag inte! Inga fler fulljuck tack!!

För övrigt vill jag bara tillägga att mina tankar finns hos två fina tjejer vars bloggar jag följer flitigt som just har fått en jobbig nyhet.. Jag tänker på er ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0