Argbiggan

Idag har jag varit sur och tvär nästan hela dagen. Jag vet inte vad det varit med mig, men nått vidare glad det har jag inte varit. Jag har mest suttit och suckat och stönat och blivit sur om minsta lilla gått emot mig. Jaja.. Vissa dagar är bara sådana. Det går inte att göra nått åt. Tur för mig att jag ska på vinlotteri i kväll och få umgås med mina underbara vänner. Jag känner på mig att de kommer att muntra upp mig mycket! Ska bli superkul att ses eftersom det var så länge sen sist. Blev ju inställt förra gången pga sjukdom... (köpte ett vin på systemet som hette Argus. Tyckte att det passade mig bra idag hihi.. Får se vem som får det och om det är gott. Själv har jag inte en aning...)

Ha en underbar torsdagkväll!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0