Bäbisbesök

Sitter och väntar på Tomas. I vårt förhållande är det typ alltid jag som är klar först när vi ska nån stans och får stå och stampa i hallen med jackan på i ungefär en halvtimme. Nu struntade jag i hallen och satte mig vid datorn istället. Klockan 13 är vi bjudna till ett par kompisar som fått barn. Jag har sagt till Tomas att jag vägrar komma tomhänt. han tyckte inte att vi skulle ha med oss nått "onödigt tjafs". Men men... Lyckades i alla fall övertala honom att vi ska in till stan innan och köpa nått fint, men nu börjar tiden verkligen bli knapp.... Kom igen då Tomas!!!!!!! Anledningen till att tiden är knapp och vi inte fixat nån present tidigare är att jag fick veta att vi skulle till dom i gårkväll.. "Ja just det ja, sa jag att vi är bjudna till Crille och Matilda i morgon??"... Ehh vänta... Låt mig tänka. NEJ, det gjorde du inte!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0