Bredbandsstrejk

Åhhh så typiskt!! Igår när jag skulle sätta mig för att blogga så funkar inte vårt bredband!! Varför händer bara det när JAG sitter vid datorn och inte Tomas?? Ringde i alla fall till honom i panik, men det var inte mycket till hjälp. Tomas menade på att jag gått in på nån sida och fått virus. Ehhh... Nej jag tror faktiskt inte det!! Testade idag och nu funkar det!! Jag fattar ingenting, men det kanske är lika bra det!!

Igår släpptes det en bomb på jobbet. Ja kanske inte bokstavligen en stor bomb som bombade sönder hela byggnaden, men ändå en bomb som kommer att skaka om rejält!! Vad får vi inte yttra oss om då vi skrivit på sekretessavtal men inom sinom tid kommer det att offentliggöras.... Sen fick vi reda på att vi ska på Kick off med!! Jippie!!!!! Jag har aldrig varit på Kick off innan, bara personalfest!!

Nu är det dax att ställa sig vid spisen för att fixa dagens matlåda.. Tonfiskpasta... Känns väldigt motiverande och kul såhär klockan halvtio på morgonen.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0