Det kan storma på flera olika sätt

Jösses vilken tråkig dag det var igår. Inget bloggande - inget att förtälja. Bara jobb. Och lite tjurande på Tomas.... Jag frågade om han kunde tänka sig att förlova sig med mig i framtiden, då svarar det lilla nötet nej. Det var allt som behövdes för att jag skulle bryta och börja gråta. Även om jag vet att han inte menar det och att han svarade nej på skoj först. Men jag vet inte vad det är med mig. Börja gråta för minsta lilla. Här försöker man vara lite romantisk och plantera ett frö inför framtiden så svarar han nej!!! Jag stormade in i sovrummet. Sen stormade jag ut genom dörren och gick en sväng. Jag var inte den enda som stormade... Det blåste rätt rejält igår så det blev inte precis nån lång prommis. Lämnade i alla fall hemmet som en liten martyr....

Idag har det varit jobb hela dagen. Många som har varit på bara för att det har blåst så mycket. Tycker att det är mitt fel att det är storm.... Ja det kanske man skulle tänkt på innan man började förstöra miljön så fruktansvärt. Ingen snö - bara stormar. Det är väl för fasen inte mitt fel att det blåser ute och jag kan väl inte rå för att inte de monterat parabolen ordentligt och inte kan titta på tv!!!!

Ikväll är i alla fall allt förlåtet med Tomas dumma svar igår. (även om han säger att han ALDRIG ska gifta sig. Ever. Ja det ska vi nog fan bli två om!!!!!). Ska käka tacos och kolla Let´s Dance. Såklart. Fredagkvällar är min bästa kväll på hela veckan. Hemmakväll. Tacos. Tv. Kan det bli bättre???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0