Finaste scarfen

               image519
På bloggar, bland annat här, på busshållsplatser och på tjejer på stan har jag sett denna scarf. Den är överallt och jag tycker att den är såå fin. Sprang in på Accent (fd Wedins) och kollade om de hade den sist jag var i stan. Det hade de inte. Tjejen i butiken sa att de endast fått in 6 stycken och att de gått åt på en gång. Hallå?? Är inte det lite dåligt planerat då den syns överallt just nu? Jag får väl helt enkelt sörja ett tag och tänka på att jag faktiskt sparade mina pengar istället!

Nu ska jag in till stan och fixa present och superlim. Min fina neccesär från Makeupstore har gått sönder. Det silvriga M:et på den har lossnat på ena sidan. Sist jag hade den använde jag den som väska när jag var ute. Då var jag lite full och tyckte att det var en himlans god idé att klistra fast M.et som lossnade med ett använt tuggummi (!), man får fan många knäppa idéer med alkohol i kroppen alltså. Nu har jag lyckats få bort det äckliga tuggummit och ska limma M:et istället. Jag tror det är en bättre idé än den förra faktiskt.

Kommentarer
Postat av: jennie

Noo, fan vad synd att den var slut!! Du får be dem ringa upp dig när det kommer en ny last så kan du rusa dit och köpa en då!! Hoppas du får en härlig lördag, kram!!

2008-03-01 @ 09:56:26
URL: http://hockeyjennie.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0