Fredag igen - så underbart!

Jösses vad det blåser ute!! En ny storm påväg? Hoppas verkligen inte... Men vad skönt det är att det är fredag. Det har varit så mycket på jobbet de senaste två dagarna att jag verkligen ser fram emot två (2) lediga dagar. Väldigt skönt.

Igår vann jag första (1) pris på vinlotteriet. Igår genererade det i tre (3) flaskor vin. Känns helt okej. Nu har jag fyllt på förrådet igen. Fick även leka av mig lite med mitt gudbarn Theo. Det var så länge sen vi träffades, han och jag. Eftersom vinlotteriet var hos Camilla igår så åkte jag ut lite tidigare så att jag skulle hinna leka lite innan de andra kom!

Ikväll blir det bara lugnt och skönt. Ska sticka iväg och handla lite snart vilket betyder att jag måste ge mig ut i det satans vädret, men sen blir det tv-kväll för hela slanten. Let´s dance såklart!

Avslutningsvis vill jag bara gratulera och skrika GRATTIS till Tomas syster och hennes man som fick en liten pojke ♥ vid kl 06:12 i morse. Fick ett mms på gossebarnet, och åhh vad söt han är. Vi är mycket stolta, morbror Tomas och jag!!!! Nu längtar vi jättemycket efter en tripp till Göteborg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0