Fredag

                                    image518


Godmorning sunshines! Igår var en underbar dag men idag är det bara kallt. Fick rycka ut innan jobbet igår och agera sjuktransport. En mycket nära vän till mig har fått tillbringa en tid på sjukhus. Vad som är felet tycks inte vara fastställt men jag hoppas att det blir det snart, mycket snart. I alla fall, igår fick hon lämna sjukhuset men hade ingen som kunde hämta henne eftersom det var vid klockan 10 och (nästan) alla jobbar då. Så jag åkte och hämtade henne och körde hem henne.

Idag måste jag in till stan innan jobbet! I morgon ska jag åka till bästa Ida och hälsa på henne. Jag har inte varit och hälsat på henne sen förra hösten. Alltså hösten 06. Det är fan skandal. Måste fixa en liten inflyttningspresent till henne. Men innan jag sticker till stan måste jag även packa för jag slutar inte förrän 21 i kväll och hade tänkt åka ganska tidigt i morgon.

Ha en underbar fredag ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0