kommer vi att slå förra årets firande??

                           image510



I morgon är det alla ♥-dag. Ni som har läst min blogg länge och läste min gamla blogg kanske kommer ihåg hur jag och min älskade Tomas firade dagen förra året.. Om inte så kika in på länken här och uppdatera er!! Vi hade det ju som sagt var så sjukt romantiskt. Jag undrar hur vi ska kunna slå detta i år. Om vi ens kommer att fira nått. Alls. Idag vid middagen försökte jag fräscha upp minnet på kära Tomas och påminna honom om vilken dag det är i morgon. Det gick.....sådär. Tomas såg ut som ett frågetecken.. Sen undrade han om vi bestämt nån summa!!! Hur mycket vi skulle köpa för till varandra!! Han tyckte att 20 spänn räckte!! Hallå! Vad fan, 20 spänn?? Är det vad jag och vår kärlek är värda? En jäkla Selma-peng?? 6 år och många fina stunder. Och det tycker han att vi ska fira med 20 spänn. Jaja.. Det är bara att inse att det aldrig kommer att bli bättre. Tomas är INTE en romantiker och kommer aldrig att bli det heller (sen så är han ju ganska snål med)....

Kommentarer
Postat av: jennie

Hahaha, jag kommer ihåg det förra året!! Jag hoppas att årets alla hjärtans dag varit underbar i alla fall, men det tror jag säkert! Stora kramar!

2008-02-14 @ 22:31:27
URL: http://hockeyjennie.webblogg.se
Postat av: Åsa

Ja.. Förra året.. Det var inget att ha! Blev mycket bättre det här året!! Hoppas att du åxå hade en fin dag! Kramar

2008-02-15 @ 07:18:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0