Melody är död!

Jag är ledsen. Jag sörjer. Det kommer aldrig att bli sig likt igen. Hur ska jag klara mig? Hur ska jag orka. Tomas och min lilla Melody har gått ur tiden. Förmodligen finns det inget hopp kvar.. Det verkar inte bättre än att vi får ersätta henne. Tyvärr kommer det nog att ta ett tag eftersom det är kostsamt.. Inte precis en utgift vi räknat med just nu... Jag pratar förstås om min nästan bästa vän, vår lilla bänkdiskmaskin Melody från Huskvarna som vi fick ärva av Tomas syster när de flyttade till hus. Åhhh vad jag kommer att sakna henne. Hon har fan räddat många diskgräl alltså. Snyft...

Kommentarer
Postat av: Jenny G

Jag som trodde det handlade om pippin först... *hihi* kram kram

2008-02-19 @ 18:27:24
Postat av: Åsa

Näe den lever och har hälsan, tyvärr. Kram

2008-02-19 @ 18:29:38
Postat av: lina

jag trodde att fågeln var död?!

2008-02-21 @ 12:29:33
Postat av: Åsa

Nä. Det är vår diskmaskin som har dött!

2008-02-21 @ 17:24:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0