Min garderob är tom

Varför har man vissa dagar då INGENTING känns okej att ha på sig?? Idag är en sånn dag för mig. Först en kjol och top - nej tack!! Sen provade jag en klänning - nej det såg inte klokt ut!! Efter det ett par jeans och en kofta - fy så trist!! Två par jeans som provades - inga kändes okej. Ytterligare en klänning - hamnade i en hög på golvet. Fan ingenting känns ok. Nu har jag en klädhög på golvet. På mig har jag ett par mörkblå jeans, en långärmad svart top och över det en tunika utan ärmar. Detta känns helt okej så det får bli dessa plagg idag. Som tur är ska jag snart iväg för att klippa mig. Thank God för det!! Lite mindre lycka är att jag inte hinner med att färga håret idag då jag börjar jobba vid 12. Men det känns ändå som att får man bort det slitna ser håret lite mer okej ut...

Idag är en negativ dag.

Kommentarer
Postat av: Gunner

Har du verkligen kollat noga? Och i rätt garderob? ;)
kram kram!!

2008-02-27 @ 19:29:18
Postat av: Åsa

Japp! Det har jag. Och där fanns ingenting ;)

2008-02-28 @ 08:15:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0